Τούρκικη γλώσσα στα σχολεία : Η υπουργηική απόφαση του 2006 κατοχυρώθηκε με την επίσκεψη Ερντογάν

“Προφητική” υπουργική απόφαση του 2006 αποκαλύπτει την σταδιακή διαμόρφωση οθωμανο-λατρείας των δήθεν Ελληνικών κυβερνήσεων.

Πριν 18 ολόκληρα χρόνια και συγκεκριμένα στις 10 Ιουλίου 2006, ο τότε υφυπουργός εθνικής παιδείας και θρησκευμάτων Γεώργιος Καλός είχε υπογράψει την υπουργική απόφαση με Αριθμ. 61539/Γ2 και ΦΕΚ με αρ. Φύλλου 867. Μια απόφαση η οποία από ότι φαίνεται ήταν πέρα για πέρα προφητική όσον αφορά την εξέλιξη των Ελληνοτουρκικών σχέσεων στον τομέα της παιδείας, αναδεικνύοντας από τότε τις ανθελληνικές τάσεις πολιτικών και αξιωματούχων, οι οποίοι συμμετείχαν σε κυβερνητικά σχήματα του δήθεν Ελληνικού πολιτικού συστήματος, υπονομεύοντας μεθοδευμένα και σταδιακά κάθε τι Ελληνικό όπως την γλώσσα, τον πολιτισμό και τις Αξίες του πανάρχαιου έθνους μας.

Μπαίνοντας σιγά σιγά στην ουσία της εν λόγω υπουργικής αποφάσεως, διαπιστώνουμε ότι σύμφωνα με την εισήγηση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου όπως αυτή διατυπώθηκε στην υπ’ αριθμ. 7/2006 πράξη του Τμήματος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αποφασίστηκε ο καθορισμός αναλυτικού προγράμματος Σπουδών για τη διδασκαλία Τουρκικής Γλώσσας στην Α΄, Β΄ και Γ΄τάξη του Γυμνασίου ως εξής:

1. Ειδικοί Σκοποί

Με τη διδασκαλία της τουρκικής γλώσσας στο Γυμνάσιο επιδιώκεται οι μαθητές να αναπτύξουν την επικοινωνιακή ικανότητα προκειμένου να έρθουν σε επαφή με την επίσημη γλώσσα μιας γειτονικής χώρας, της Τουρκίας. Συγκεκριμένα: 

  • Να κατανοούν και να παράγουν προφορικό και γραπτό λόγο.
  • Να αναπτύσσουν γλωσσολογική και κοινωνιογλωσσική ικανότητα. Η εκμάθηση της τουρκικής γλώσσας θα συμβάλλει στην ενεργό συμμετοχή σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία και την κατανόηση της διαφορετικότητας.
  • Να εξοικειώνονται με διαφορετικά επίπεδα και είδη λόγου.
  • Να αναπτύσσουν πραγματολογική ικανότητα, δηλαδή να αναπτύσσουν λειτουργικές δεξιότητες λόγου.
  • Να χρησιμοποιούν την τουρκική γλώσσα ως μέσο απόκτησης νέων γνώσεων και πολιτισμικών εμπειριών.

2. Στόχοι, Θεματικές ενότητες, Ενδεικτικές δραστηριότητες

Ορίζονται μόνο θεματικές περιοχές μέσα από τις οποίες πραγματώνονται οι γλωσσικές πράξεις και η κοινωνιογλωσσική διάσταση της γλώσσας.

Αναλύοντας λέξη λέξη τα ως άνω αναφερόμενα τα οποία ενσωματώνουν τον συγκεκριμένο νόμο, είναι οφθαλμοφανέστατο το γεγονός ότι εδώ και πάρα πολλά χρόνια εκτελείται ένα ασύλληπτα χυδαίο και πλήρως αποδημητικό σχέδιο κατά της Ελληνικής παιδείας, προωθώντας αθόρυβα και υπομονετικά τον νέο-τουρκισμό και την Οθωμανό-λαγνεία, που πραγματικά δεν έχει σχεδόν καμιά διαφορά από τις τακτικές παιδομαζώματος οι οποίες εφαρμόζονταν επί τουρκοκρατίας με σκοπό την παράγωγη φανατικών γενίτσαρων που χωρίς δισταγμό θα σκότωναν ακόμα και τον ίδιο τον πατέρα ή την μάνα που τους γέννησε στο όνομα του Σουλτάνου.

Η συμφωνία που υπογράφηκε από τον υπουργό Παιδείας κ. Κυριάκο Πιερρακάκη και τον Τούρκο ομόλογό του Yusuf Tekin,υποτίθεται ότι στοχεύει στην ενδυνάμωση της συνεργασίας μεταξύ των υπουργείων Παιδείας των δύο χωρών στον τομέα της επαγγελματικής εκπαίδευσης, στην αναγνώριση διπλωμάτων τεχνικής εκπαίδευσης, στην ανταλλαγή γνώσεων και εμπειριών, στην οργάνωση κοινών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για διδάσκοντες και σπουδαστές κτλ. Ερχόμενοι στα γεγονότα του σήμερα είναι πλέον πλήρως αντιληπτό ότι η συμφωνία αποτελεί ένα τρανταχτό παράδειγμα εκπλήρωσης ενός μακροπρόθεσμου σχεδίου αποσταθεροποίησης της Εθνικής μας ταυτότητας. 

Έλληνα πολίτη είμαστε σε πόλεμο! 

Δεν είναι δυνατόν να έχεις υπουργό εξωτερικών μια φτηνή  πολιτική μαριονέτα η οποία γονατίζει μπροστά στον δυνάστη ολόκληρων γενεών Ελλήνων προγόνων μας! 

Δεν είναι δυνατόν να έχεις υπουργό μεταναστευτικής πολιτικής μια εκφυλιστική προσωπικότητα που σου λέει κατάμουτρα ότι είμαστε παιδιά των Οθωμανών και ότι ο μέγιστος των Ελλήνων Αλέξανδρος ο Μακεδών δεν είναι σημαντικότερος από ένα σωρό σκουπιδιών μπροστά στην πολυκατοικία μας. 

Είναι τεράστια προσβολή! Είναι πραγματικά αδιανόητο να στεκόμαστε άβουλοι και αμέτοχοι μπροστά σε τόσο σοβαρά γεγονότα! Είναι ντροπή και αίσχος να μην παίρνουμε θέση απέναντι σε τόσο εχθρικές και βάρβαρες καταστάσεις οι οποίες οδηγούν στον αφανισμό της ιερής μας πατρίδας!

Είναι η κατάλληλη στιγμή να πάρουμε όλοι θέση! Είναι η ώρα που πρέπει να ξεσηκωθούμε και να θυμίσουμε σε ολόκληρο τον πλανήτη ότι είμαστε παιδιά ηρώων και όχι βαρβάρων, ότι είμαστε σπορά θεών και όχι ανθρωπόμορφων ζώων, ότι είμαστε φως και όχι σκοτάδι!

Κάποιος από τους αρχαίους προγόνους μας είπε: “Φόβος μνήμην εκπλήσσει, γνώση δε άνευ άλκης ουδέν ωφελεί.” 

Ήρθε η ώρα να θυμηθούμε ποιοι είμαστε… ο φόβος δεν αρμόζει στο γένος μας!

ΣΤΕΛΙΟΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ

http://www.pi-schools.gr/lessons/turkish/APS_turkish_gymn.pdf

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *