Γιατί Οι Αρχαίοι Έλληνες Έγραφαν Με Κεφαλαία Γράμματα;

Γιατί οι αρχαίοι Έλληνες έγραφαν με κεφαλαία γράμματα;Μια ερώτηση τελικά μπορεί να θέσει την έναρξη μιας δημιουργικής αναζήτησης και να εμφανιστούν μπροστά στα μάτια μας αλήθειες εντέχνως κρυμμένες όπως αποκαλύπτει…