Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, παρουσιάστηκε από την ηγεσία του υπουργείου ψηφιακής διακυβέρνησης ο πρώτος ψηφιακός βοηθός (ρομπότ) ο οποίος λειτουργεί με τεχνολογία…
Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, παρουσιάστηκε από την ηγεσία του υπουργείου ψηφιακής διακυβέρνησης ο πρώτος ψηφιακός βοηθός (ρομπότ) ο οποίος λειτουργεί με τεχνολογία…