Σε “ομηρία” οι περιοχές Natura

Μέσα στις μέρες των Χριστουγέννων, η κυβέρνηση Μητσοτάκη υλοποιεί ακόμα ένα χτύπημα στο φυσικό περιβάλλον της Ελλάδας, καταργώντας επτά φορείς διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών του δικτύου Natura 2000.  Αναλυτικά οι φορείς…