Έντονες αντιδράσεις μαθητών γονέων και καθηγητών προκάλεσε η απόφαση της κυβέρνησης για την μετατροπή 22 Γυμνασίων και Γενικών Λυκείων σε πρότυπα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία διότι όσα παιδιά δεν θα καταφέρουν να περάσουν σε αυτά τα πρότυπα σχολεία δεν θα έχουν που να φοιτήσουν όπως συνέβη στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης καθώς δεν υπάρχουν άλλες σχολικές μονάδες στην περιοχή.
Ο πρωθυπουργός επιπλέον ανακοίνωσε πως: «Η δημιουργία τους δεν είναι μόνο για να δώσουμε μια ευκαιρία σε χαρισματικά παιδιά να έχουν πρόσβαση σε μια ανώτατη εκπαίδευση αλλά γιατί η καλύτερη δημόσια εκπαίδευση είναι ένα στοίχημα που μπορούμε να το κερδίσουμε. »
Πόσος εμπαιγμός πια από την κυβέρνηση των «αρίστων»;;;
Με ποιο δικαίωμα δημιουργούν παιδεία δυο ταχυτήτων και με ποιο δικαίωμα γίνεται διαχωρισμός των παιδιών σε χαρισματικά και μη;;;;
Η δημόσια παιδεία στην χώρα μας χωλαίνει ολοσχερώς σε όλα τα επίπεδα:
- Ανεπαρκείς δομές, υποστελεχομένες από ανθρώπινο δυναμικό και με ελλείψεις μείζονος σημασίας όπως η θέρμανση.
- Συνωστισμός μαθητών σε τάξεις κλουβιά στην καλύτερη περίπτωση βέβαια γιατί κάποιοι φοιτούν ακόμη σε κοντέινερ.
- Παραπαιδεία και ακριβά φροντιστήρια που μόνο δωρεάν δεν μπορούν να χαρακτηρίσουν την δημόσια παιδεία.
- Όσο για την σχολική ύλη… ιστορικές ανακρίβειες, σκοτεινές ατζέντες, εκτόπιση των πραγματικών επιστημών και των κατορθωμάτων των προγόνων μας που τις δημιούργησαν και τις διέδωσαν.
- οι καθηγητές έρμαια πλέον μιας σχολικής αξιολόγησης που τους μετατρέπει σε γραφειοκρατικές υπάκουες μηχανές του καθεστώτος, ανήμποροι να δράσουν υπέρ του δικαίου τους και των μαθητών τους, ακυρώνονται καθημερινώς από τις κομματικές επεμβάσεις στο λειτούργημα τους.
Και γιατί άραγε η δημιουργία πρότυπων σχολικών κτηρίων θα πρέπει να γίνει σε συνεργασία με ένα ίδρυμα και όχι απευθείας από την ίδια την πολιτεία;;
Τι ρόλο παίζει το Ίδρυμα Ωνάση σε αυτή την υπόθεση;;
Να χρηματοδοτήσει ποιος ποιον;;
Γιατί μέχρι σήμερα το Ίδρυμα δεν δημοσιεύει τους ισολογισμούς του;;
Οι δραστηριότητές του κατευθύνονται και από δεκάδες θυγατρικές επιχειρήσεις που εδρεύουν στο εξωτερικό και ένα Ίδρυμα κοινωφελή όπως χαρακτηρίζεται το εν λόγω δεν πρέπει να αφήνει σκοτεινά σημεία και όλα πρέπει να είναι σε πλήρη διαφάνεια.
Αλήθεια πως οραματίζεται σήμερα ο Έλληνας πολίτης την πραγματική παιδεία;;;
Πως πρέπει να είναι η παιδεία σε μια αμιγώς ανθρωποκεντρική Πολιτεία;;
Η απάντηση, το όραμα αλλά και ο προγραμματισμός για την εκπλήρωση της αναδιοργάνωσης της Ελληνικής παιδείας έρχεται από την Ελλήνων Συνέλευσις με σοβαρότητα και σεβασμό για κάθε μαθητή από την αρχή:
- Η παιδεία είναι βασικός πυλώνας για την Πολιτεία γιατί εδραιώνει πολίτες με γνωσιακή υπεροχή, ήθος και αξίες και γι’ αυτό η Ελλήνων Συνέλευσις δεν διαχωρίζει κανέναν μαθητή δίνοντας ίσες ευκαιρίες σε όλους.
- Όλα τα παιδιά γεννιούνται με ταλέντα και μοναδικές ικανότητες τις οποίες το εκπαιδευτικό σύστημα που θα δημιουργηθεί θα πρέπει να ανακαλύψει και να προάγει ώστε ο μαθητής στην ενήλικη ζωή του να ακολουθήσει και να εργαστεί σε αυτό που πραγματικά θέλει γιατί εκεί θα αποδώσει τα μέγιστα.
- Η εξασφάλιση της εργασίας μετά την εκπαίδευση είναι υποχρέωση της πολιτείας.
- Η σχολική ύλη θα επαναπροσδιοριστεί ώστε τα παιδιά να γνωρίζουν την πραγματική ιστορία τους, τις αλήθειες, τις πραγματικές επιστήμες χωρίς περιττά και ψεύδη που διαταράσσουν την νόηση και την φυσιολογία τους.
- Κάθε νεοτερισμός και καινοτομία που θα ανακαλύπτεται από την ανώτερη βαθμίδα εκπαίδευσης θα βγαίνει αμέσως μετά τον απαιτούμενο έλεγχο στην παραγωγή από την πολιτεία εξασφαλίζοντας έτσι την κοινωνία στο σύνολο με καινοτομίες πρωτοποριακές σε όλους τους τομείς αλλά και τους ίδιους τους μαθητές και καθηγητές .
- Η δωρεάν παιδεία παίρνει πραγματική μορφή στην Ελλήνων Πολιτεία από την Ελλήνων Συνέλευσις διότι κάθε φροντιστήριο και εξωσχολική δραστηριότητα θα ενσωματωθεί εντός των σχολικών μονάδων.
Τα πολύτιμα της κοινωνίας που είναι τα παιδιά θα έχουν την αμέριστη προσοχή σε όλους τους τομείς γιατί είναι οι πολίτες αυτοί που θα δημιουργούν αέναα, με αξίες και αρχές, πολιτισμό ώστε να ανελιχτεί η κοινωνία συλλογικά.
Η εκπαίδευση είναι διαρκής και η ανέλιξη απεριόριστη. Το όραμα πρέπει να γίνει πράξη και δεν μπορεί να καθυστερήσει άλλο. Η κοινωνία σήμερα έχει ανάγκη από πολίτες οπλισμένους με γνώση, σταθερούς με κοινές αξίες και αρχές ώστε κανείς να μην μπορεί να διαταράξει τους τομείς της πολιτείας διαχωρίζοντας το σύνολο και τον κοινό νου όπως συμβαίνει σήμερα.
Αικατερίνη Δημητρίου