Το ακούσαμε κι αυτό… Τα αυτοκίνητα απο το 2024 και μετά στην Ευρωπαϊκή Ένωση θα φέρουν ένα σύστημα “εντοπισμού απόσπασης του οδηγού” … και μάλιστα “υποχρεωτικά” ! Κι αυτό γιατί…
Το ακούσαμε κι αυτό… Τα αυτοκίνητα απο το 2024 και μετά στην Ευρωπαϊκή Ένωση θα φέρουν ένα σύστημα “εντοπισμού απόσπασης του οδηγού” … και μάλιστα “υποχρεωτικά” ! Κι αυτό γιατί…